Home / Klantenservice

Klantenservice

Heb je een vraag? Laat het ons weten, we helpen je graag!

Kijk nog even bij de veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord dat je zoekt ertussen. Neem anders contact met ons op via telefoon, mail of het contactformulier op deze pagina.

Klik hier voor Klantenservice Zakelijk.

Schade melden 24/7 online

Wanneer je schade hebt, is dit natuurlijk heel vervelend. Meld je schade snel en eenvoudig. Actua zal er alles aan doen om de schade zo goed en zo snel mogelijk af te handelen. Schade melden gaat vlot via de omgeving “Mijn Polis”.
Is er sprake van diefstal, doe dan ook altijd aangifte bij de politie.

Voor autoschades, klik hier. Zakelijke klant? Klik hier.

Schade melden via Mijn Polis

Schade melding via schadeformulier

Schadedossier inzien

Op ons schadeportaal kun je je schadedossier inzien en de status van de schade-afhandeling bekijken. (De inloggegevens heb je in een eerdere e-mail reeds ontvangen.)

Status schademelding bekijken

 

Mijn Polis

In de persoonlijke online omgeving van “Mijn Polis” kun je eenvoudig een schade melden, een extra product verzekeren, producten registreren voor de uitgebreide Reparatieservice of een wijziging van je gegevens aan ons doorgeven.

Let op: deze omgeving is uitsluitend bedoeld voor de productverzekeringen. Voor zaken die betrekking hebben op de autoverzekeringen, klik hier.

Inloggen op Mijn Polis

Nog geen account?

Om een account te activeren hebben we je relatienummer nodig. Dit vind je terug op je polisblad.

Account activeren

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag, kijk even bij de “veelgestelde vragen”, wellicht staat het antwoord dat je zoekt ertussen.

Bekijk de veelgestelde vragen

Stel je vraag

Stond het antwoord dat je zocht niet bij de “veelgestelde vragen“,  of heb je een specifieke vraag,  laat het ons weten via onderstaand formulier.

Productverzekeringen

Heb je een apparaat bij ons verzekerd? Neem contact met ons op of meld je schade via onderstaande gegevens.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.15 uur. Online kun je een schade 24/7 melden.

Wijzigingen

Wijzigingen van je gegevens of verzekering, per mail naar administratie@actua.org of via het wijzigingsformulier.

Wijziging doorgeven

 

Autoverzekeringen

Heb je een autoverzekering via Actua Auto Service, Auto Service Garant of Honda Autoverzekeringen? Neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 20.00 uur.

Heb je schade aan je auto?

Dan kun je die melden door het volledig ingevulde Europees Schadeformulier te sturen naar:
Actua
Antwoordnummer 5409
3000 VB ROTTERDAM

Actua Auto Service

Voor algemene vragen en wijzigingen

 

Voor schade

 

Wijzigingen
Deze kun je doorgeven via: https://mijn.actuaautoservice.nl/

Auto Service Garant

Voor algemene vragen en wijzigingen

 

Voor schade

 

Wijzigingen
Deze kun je doorgeven via: https://mijn.autoservicegarant.nl/

Honda Autoverzekering.nl

Voor algemene vragen en wijzigingen

 

Voor schade

 

Wijzigingen
Deze kun je doorgeven via: http://www.hondaverzekeringen.nl

 

Voorelkaar.nl

Heb je een verzekering via voorelkaar.nl afgesloten, dan kun je ons bereiken via onderstaande gegevens.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.15 uur.

Algemeen

Schade

Voor schade verwijzen we je door naar de pagina ‘schade melden’ op www.voorelkaar.nl.